Μεθεπόμενη

(σχεδόν βασισμένο σε αληθινά γεγονότα)

…και λέει
– Ρε δεν την πολυπαλεύω. Έχει γαμηθεί και ο καιρός τελείως, έβγαλε ψύχρα και είναι ακόμη χειρότερα. Τουλάχιστον πίνουμε ουίσκι. Δεν είναι καλό αυτό το πότισμα, βέβαια, γιατί μεγαλώνουν οι ρίζες μου. Πηγαίνουν όλο και πιο βαθιά λες και ψάχνουν κάτι θαμμένο στα 200 – και βάλε – μέτρα. Τι το μαγικό μπορεί να βρουν πέρα από σκουλήκια, κόκαλα, κάρβουνα (που κάποιοι ελπίζουν να γίνουν διαμάντια σε 1.000.000 χρόνια αλλά παραμένουν κάρβουνα), συνειδήσεις και υπονόμους; Ρίζες, ρίζες, ρίζες. Γαμημένες ρίζες… Τελοσπάντων, εγώ έβραζα ολόκληρος και κάποιοι έβλεπαν κάτι που γινόταν με το φεγγάρι. Ποτέ δε μ’ ένοιαζε το φεγγάρι, το σύμπαν, τα άστρα. Είναι ακριβώς όσο μακριά χρειάζεται για να μη με νοιάζει. Δεν γούσταρα και να το δω. Έτσι από αντίδραση, ξέρω ‘γω. Και νερό, λέει, στον Άρη. Χαμός στο σύμπαν…. Θα πεις τίποτα; Μου θυμίζεις αυτήν την περίεργη από κάτω που κάθε φορά που την/ς λέω «καλημέρα» σφίγγει την τσάντα της και κοιτάει στο πάτωμα. Γιατί να το κάνει άραγε; Ούτε λόγος για το να μπει στο ασανσέρ μαζί μου. Είναι μικρό, κλειστοφοβικό (αν είσαι κλειστοφοβικός), και ψιλοκουνάει (είσαι δεν είσαι μεθυσμένος)…. Έτσι που λες. Αυτήν μου θυμίζεις. Τι στο διάολο φοβάσαι; Όσο πιο τρομοκρατημένος φαίνεσαι τόσο πιο απόμακρος δείχνεις. Ο φόβος τρέφει την απάθεια άλλωστε… Να σου πω και κάτι άλλο; Έχει αρχίσει να μου τη δίνει η διαδρομή μου. Μετρημένα βήματα, ίδιες κινήσεις στα σκαλάκια, ίδιες κινήσεις στον όροφο. Ειδικά όταν είμαι μόνος. Βαρέθηκα να εξωραΐζω την μοναξιά. Σκατά είναι. Σαν εφιάλτης όσο δεν ξέρεις ότι είναι εφιάλτης… Πφφ, θα σκάσω. Θα πεις τίποτα;
– Βασικά μην τρελαίνεσαι. Είναι απλά η επόμενη μέρα.
– Μεθεπόμενη είναι…

Τέλοσπάντων, πόσο γαμάτα ήταν το καλοκαίρι στο θησείο;

One thought on “Μεθεπόμενη

  1. Ο/Η 27 λέει:

    Μπορεις να αλλαξεις τη διαδρομη σου φιλε μου.

Σχολιάστε

