Πέμπτη, 3-4 το βράδυ

Θεσσαλονίκη τον Αύγουστο είναι μαγευτικά. Φανάρια, εκκλησίες, μπάτσοι, προποτζίδικα, ATM, αφίσες που «πέρασαν», κάδοι. Όλα στη θέση τους. Ή στο πόστο τους. Είναι, όμως, κάπως «δημιουργικά» ε? Σε τροφοδοτεί αυτή η μαγική σκατίλα. Αυτή η σκατένια μαγεία.

Που και που μπορεί να συμβεί και κανένα γεγονός.

Πέμπτη, 3-4 το βράδυ.

Στο δρόμο που μένω, ένας τύπος με μηχανή χτύπησε έναν σκύλο. Μεγάλου σχετικά μεγέθους, χρώματος μαύρου (με λίγο άσπρο στα πόδια, αν θυμάμαι καλά), ηλικίας (φαντάζομαι) πάνω από 6 ετών και με βλέμμα σαν αυτό που μου λένε οι φίλοι μου πως θα μου ταίριαζε -λίγο βλαμμένοβαρεμένοαλλάκαικουλταυτόχρονα. Αρκετά συμπαθής σκύλος δηλαδή.

Το πήρα χαμπάρι όταν άκουσα «το σκυλί δείτε ρε μαλάκες» (με προφορά που αντί για «… ρε μαλάκες» θα ταίριαζε περισσότερο το «… ρε μπλιετ»). Ήταν ο από κάτω μου. Βασικά, κάποιος από το απόκάτωμου διαμέρισμα. Δεν έμαθα ποτέ πόσα μέλη είχε αυτή η οικογένεια. Με καναδυό , πάντως, το «τι λέει φίλε;» το λέγαμε. Έφυγαν προχθές. Κρίμα. Θέλω μετανάστες γείτονες.

Με τα πολλά, κατεβήκαμε κάτω γύρω στα 4 άτομα από τις τριγύρω πολυκατοικίες και ήταν εκεί άλλα 2 που δούλευαν στον φούρνο στη γωνία. Και ο φούρναρης. Κλασικός φούρναρης. Αρκετά συμπαθής φούρναρης δηλαδή. Έδωσε και το αυτοκίνητό του για να μεταφερθεί ο σκύλος στο εφημερεύον κτηνιατρείο. Τσοντάραμε όλοι λεφτά. Νομίζω ότι το κτηνιατρείο μας ζήτησε 70. Άλλος δέκα, άλλος 7, εγώ 8, 20 ο από κάτω μου. Αυτός από τους πρώην από κάτω μου. Αφού έφυγε το αμάξι, αποφασίσαμε να φύγουμε κι εμείς. (σημείωση: Ο σκύλος είναι σε σπίτι τώρα και νομίζω είναι καλύτερα)

Την ώρα που φεύγαμε, λοιπόν, κάποιος (από τους εργαζόμενους του φούρνου) είπε «ταπί είμαι γαμώ το μνημόνιό μου μέσα. Μαλάκα τσίπρα». Δεν έχασα ευκαιρία κι απάντησα «Δεν είναι ο τσίπρας μαλάκας. Η εξουσία είναι μαλακισμένη.»

Ικανοποιημένος από το πολιτικό φινάλε μου ανέβηκα και συνέχισα με Sage Francis «Crack Pipes».

ΥΓ: Που σκατά μπορεί κάποιος να σε βρεί;

Σχολιάστε

