Η δουλειά σκοτώνει την βαρεμάρα μου

έπρεπε να ετοιμαστώ για τη δουλειά

έπλυνα τα δόντια μου, έβαλα τζιν και φούτερ,
πήρα τα κλειδιά του μαγαζιού
και ξεκίνησα.

μέχρι να φτάσω στο ασανσέρ θυμήθηκα πως είχα ξεχάσει κανά δυο πράγματα.
έτσι επέστρεψα.

τσέκαρα ότι είχα κλείσει τον φούρνο, ότι είχα σβήσει καλά τα τσιγάρα,
έβαλα στο συρτάρι τη βαρεμάρα μου,
προσποιήθηκα ότι θα σταματήσω να σε σκέφτομαι,
έκανα ότι ξεχνάω για λίγο το βλέμμα σου
και μετά από 2 λεπτά περίπου ξεκίνησα ξανά.

καλησπέρα σας, μάλιστα, ο υπεύθυνος λείπει, ορίστε, καλό σας βράδυ

όλα καλά, αύριο πάλι το ίδιο.

αύριο, όμως, θα βάλω τα δυνατά μου να είμαι στην ώρα μου.

Σχολιάστε

