Κι αν χαθήκαμε…

κι αν χαθήκαμε,
κι αν δε μιλάμε πια,
κι αν χαιρετιόμαστε τυπικά,
κι αν γνέφουμε από μακριά,
κι αν δεν ανταλλάζουμε μουσικές,
φωτογραφίες,
μηνύματα,
κι αν δε μαθαίνεις νέα μου,
κι αν αποφεύγω να μάθω τα δικά σου

κι αν είμαι όνομα,
κι αν είμαι αριθμός,
κι αν είμαι επαφή

κι αν είσαι όνομα,
κι αν είσαι αριθμός,
κι αν είσαι επαφή

ακόμα κι αν μισηθήκαμε,
ή με μίσησες,
ή σε μίσησα,
ακόμα κι αν ξέχασα τι τσιγάρα προτιμάς,
ακόμα κι αν σπας το κεφάλι σου να θυμηθείς το ποτό μου

κι εγώ κι εσύ
είμαστε εδώ

ο ένας για κάποιον
ο άλλος για κάποιον άλλον

και τελικά ο ένας για τον άλλον

μη χαθούμε

Σχολιάστε

