Ήρωας – Μας Ανήκουν [2014 + Στίχοι]

Νέο κομμάτι από το επόμενο σόλο.
Στίχοι, ερμηνεία, μίξη: Ήρωας
Beat: Smilin Beats

Στις επόμενές μου γραμμές επικίνδυνες
στροφές που σα λεπίδες μένουν αμετακίνητες
Εν δυνάμει αδύναμες – ένα μ’ όσα περίμενες
να μάθεις μα ξεχάστηκες ψάχνοντάς τα σε πίνακες.
Κινείσαι με πλήκτρα, σου μάθαν να φοβάσαι τη νύχτα
στο μάθαν πριν προλάβεις να βγεις απ’ τη μήτρα καν.
Άθελά σου είσαι καταχώριση σε λίστα
μ’ αριθμό που δεν αρκεί να κρυφτεί μ’ ένα παραβάν.
Σύντομα το DNA θα αποτελεί το αποτύπωμα
το πείραμα αναζητά μ’ αγγελίες νέα θύματα.
Δεν υπάρχει χρόνος για αιτήματα, δεν υπάρχει
χώρος παρά μονάχα κενά ανάμεσα σ’ οχήματα.
Τόπος καρκίνωμα! Άρωμα τρόμου, φοβού
τη βαρβαρότητα του κάθε νόμου στο ξεπλήρωμα.
Καταπίνω την ατμόσφαιρα για πλάκα
όσο αστοί ξερνάνε θάνατο στο κάθε τους ξεφύσημα.

Αυτοί οι δρόμοι μας ανήκουν. Ναι!
Πάνω τους θα πατάμε όσες φυλακές κι αν χτίσουν. Ναι!
Οι πόλεις, τα πάρκα, τα άδεια κτίρια μας ανήκουν. Ναι!
(Κάντε πίσω) Ακόμα δεν υποταχθήκαμε.

Κάνω το στόμα δυναμίτη μου, όσο ασφαλίτες
κοζάρουν κινήσεις κάτω από το σπίτι μου.
Μάτια ανοιχτά κι όχι στη μύτη μου. Στην πλάτη μου
τα βάρη και τα λάθη μου, να ‘χεις το νου σου αλήτη μου.
«Θέλω να μιλάς» είναι το μότο μου, μίλα μου
γαμώτο μου, δίνω τόπο στην οργή κι οργή στον τόπο μου.
Κρότο δίνω, δίνω τρόπο δείχνοντας τον στόχο μου
και κάτω, πιστός ωστόσο παραμένω στο πόστο μου.
Συντονίζω σελίδες αναμειγνύοντας
την οργή με το πάθος, οσμές κινδύνου γύρω μας.
Στα απόλυτα φονικά βήματα συμβαδίζοντας
δε ξέρεις να βλέπεις, ξέρεις μόνο να κοιτάς.
Εκ των πραγμάτων, δολοφονικό το υπάρχον,
από σπόροι αριθμημένα δεδομένα προγραμμάτων,
άριστα κατανεμημένα όντα ομοιωμάτων.
Κατοικώ κολάσεως γωνία και θαυμάτων

Παίζω τα ρέστα μου, διώχνω την άμμο πάνω από
την πέτσα μου, στη τσάντα μου έχω πάντα τη μαύρη πέτρα μου.
Το κτήνος που αναπτύσσεται κάπου μέσα μου
ουρλιάζει κάθε φορά που δεινά προκαλούν την μπέσα μου.
Ποιος πολιτισμός; Βανδαλίστε τον!
Ποιος μηχανισμός; Λάβετε θέσεις παραλύστε τον!
Ανοίγει κύκλος; Κλείστε τον! Αν είναι γρίφος λύστε τον!
Ακούγεται ύμνος για την κόψη του σπαθιού; Φτύστε τον!
Δε με ψήνουνε συμβιβασμοί και φίμωτρα
γι’ αυτό πολλές φορές με βλέπεις να ‘μαι όλα ή τίποτα.
Σ’ όσα με δάγκωσαν εκεί ψάχνω τ’ αντίδοτα,
μιλάς μα πράττεις αντίθετα σ’ ανώμαλα επίπεδα.
Ανοιχτούς λογαριασμούς έχουμε μ’ όλους τους.
Στο δρόμο παίζουμε όμως όχι με τους όρους τους.
Για τη Βίλα για τον Killah P κι άλλους τόσους νεκρούς
στο δρόμο παίζουμε, στο δρόμο θα ‘μαστε, ακούς;

One thought on “Ήρωας – Μας Ανήκουν [2014 + Στίχοι]

  1. Ο/Η fanofdoctor λέει:

    poli wraio kommati ..idika oi stixoi ..molis eida ton titlo m eir8e sto mialo to «ta egatalimena spitia mas aneikoun» k to «oi dromoi mas anikoun» molis akousa to kommati siniditopoihsa oti gi ayta milas 🙂 bravo k pali bravo

Σχολιάστε

