Δίχως, δίχως, δίχως ….

δίχως ίχνος ντροπής
δίχως στάλα στείρας ηθικής
δίχως κάθε λογής «εντός»
δίχως τύψεις

απλά στα χέρια της εκτροπής, της καύλας και της κατεργαριάς

μέσα;

iktomi rulez

One thought on “Δίχως, δίχως, δίχως ….

  1. Ο/Η noughsyka λέει:

    «Ανακάλυψα πως η εμμονή μου να βρίσκεται το καθετί στη θέση του, κάθε υπόθεση στην ώρα της, κάθε λέξη στο ύφος της δεν ήταν το βραβείο που άξιζε σε ένα συγκροτημένο μυαλό αλλά το αντίθετο, ένα ολόκληρο σύστημα προσομοίωσης που είχα εφεύρει για να κρύψω την αταξία της φύσης μου. Ανακάλυψα ότι δεν είμαι πειθαρχημένος εκ πεποιθήσεως, αλλά από αντίδραση στην αμεριμνησία μου. Ότι δείχνω γενναιόδωρος για να κρύψω τη τσιγκουνιά μου, ότι περνάω για σώφρων γιατί κάνω κακές σκέψεις..» Gabriel Garia Marquez

Σχολιάστε

