Στο ασανσέρ που δε συναντηθήκαμε…

…τίναξα το τσιγάρο μου περίπου 3 φορές. Στην δεξιά γωνία νομίζω.
Ξήλωσα την κάτω αριστερή άκρη του «Άτομα 3» με τα νύχια μου.
Χάραξα με το κλειδί μου έναν στίχο κάπου ανάμεσα στον 2ο και 3ο όροφο (ολιγόλεπτη διακοπή ρεύματος μου είπαν).
Φύσηξα στον καθρέφτη και σου έγραψα μια αφιέρωση.
Κόλλησα ένα αυτοκόλλητό μου στην πόρτα του ασανσέρ στον 2ο όροφο.

Τρεις μέρες μετά τίποτα από όλα αυτά.

Ερωτεύτηκες την θέα από τον όγδοο, ερωτεύτηκα την ανάβαση.

Την επόμενη φορά θα περιμένω στο ισόγειο

Σχολιάστε

