Μη φουσκώσεις το μάγουλο ξανά …

Το να κοιτάζεις κάποιον επίμονα και να παρατηρείς κάθε είδους κίνησή του, μπορεί να οφείλεται σε χιλιάδες λόγους. Έρωτας, εντύπωση, περιέργια, αγάπη – γιατί όχι μίσος, ζήλεια, καχυποψία, ανάμνηση, αμφιβολία και άλλα τέτοια μικρά και μεγάλα ένστικτα/αντιδράσεις/απερισκεψίες.

Για κάποιον από όλους αυτούς τους λόγους, λοιπόν, σε κοίταζα κι εγώ επίμονα ένα βράδυ. Μπορεί και για περισσότερους από έναν. Δεν έχει σημασία. Αυτό που έχει την μέγιστη σημασία είναι ότι σε έπιασα να φουσκώνεις τα μάγουλά σου. Ήσουν, θυμάμαι, ακριβώς στη μέση της ολιγο-δευτερό-λεπτης περιόδου ανάμεσα σε κάτι που μόλις είπες και στο να πεις κάτι διαφορετκό γιατί αιωρείται μια μικρή αμηχανία που τείνει στην βαρεμάρα. Εκεί ακριβώς, που λες, φούσκωνες τα μάγουλά σου. Μια το ένα, μια το άλλο, μια το ένα μια το άλλο, μια το ένα μια το άλλο. Έχω την εντύπωση πως το έκανες τρεις φορές.

Μαγεία !!!

Είδα το μεγαλείο σου. [+ Το μεγαλείο μου + Το μεγαλείο μας] 

Μπορούσες, χωρίς καν να κουνηθείς από την θέση σου, να κουμαντάρεις μια άυλη μάζα. Μία μάζα άπειρη, άπιαστη, πολυτιμότατη για όλους μας, αστείρευτη που καλύπτει όλη τη γη […].

Τον αέρα μέσα στα μάγουλά σου. Φαντάσου το: εσύ μπορείς να κοντρολάρεις τον ΑΕΡΑ. Τον ΑΕΡΑ… Κι όμως είναι δυνατό. *

Γι’ αυτό, λοιπόν, την επόμενη φορά που θα μου πεις «δε μπορώ«, σκέψου πόσο ψεύτικο μου ακούγεται.

Αλλά ακόμα κι αν τύχει καμιά φορά να μου το πεις, σε ΙΚΕΤΕΥΩ !
ΜΗΝ ΦΟΥΣΚΩΣΕΙΣ ΤΟ ΜΑΓΟΥΛΟ ΞΑΝΑ

~~~

* Μετά από δύο λέπτα, την ίδια δύναμη είχαν όλοι τριγύρω μου.

~~~

ΝΑ ΚΑΤΑΚΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΑΔΥΝΑΤΟ. ΜΠΟΡΟΥΜΕ.

Σχολιάστε

