Δώσε μου Δύναμη (Στίχοι)

Μέσα στα μάτια μου θα δεις αγάπη, μίσος, χάδι. Θα δεις χαράς ή πόνου σημάδι μέρα και βράδυ. Ταξίδι απ’ τον παράδεισο στον Άδη συνεχώς, περιπλάνηση σε μέρη που δεν άγγιξε ο καιρός. Το μελάνι μου είναι αίμα, ιδρώτας και δάκρυ, είναι χαμόγελο στου στόματος την άκρη, πες μου κάτι. Κάτι παραπάνω φτάνω όταν ελπίζω κι ας θυμίζω ακόμα αμελητέο σημείο στον χάρτη – συνεχίζω. Φυλάω τα ρούχα μου κι αν μείνουν τα μισά μόνο στο τέλος παραμένω να έχω ψηλά την κούτρα μου. Πιστεύω πως οι πράξεις καθορίζουν τους ανθρώπους, κάποιοι κρίνονται απ’ αυτές, κάποιοι απ’ αυτές λαμβάνουν πόνους. Η πλάτη μου αντέχει βάρος τόνων! Ζητούνται επειγόντως ντόμπρα λόγια, μιλάω την γλώσσα των δρόμων για χρόνια, γι΄αυτό και δεν σας πιάνω πιόνια, μοιάζω μ’ αλήτη που χορεύει σ’ ασυμάζευτα σαλόνια. Κάθε φορά που γράφω νιώθω ν’ αγκαλιάζω τον εαυτό μου, νιώθω να με συναντάω σ’ ότι πλάθω, νιώθω να ‘χω τα όσα ονειρευόμουν τόσα χρόνια, τα όσα με τραβάν από τον τάφο. Υπάρχω! Πιο κάτω, έφτασα, πιο κάτω από το κάτω, μ’ αναστήθηκα , σηκώθηκα και είμαι πλέον στα κολλημένα μου πόδια στην γη, βγάζοντας πάντα φωνή. Με νιώθεις; Πάει να πει πως θα ‘σαι εκεί.

Πατώ τα πόδια μου στη γη, δωσ’ μου δύναμη. Γιατί σιγά σιγά αισθάνομαι να πνίγομαι απ’ όσους θέλουν να στεκόμαστε αμήχανοι στην πράξη. Έτσι ζω! Έτσι δίνομαι!

Μέσα στα μάτια μου θα δεις μέρες και μήνες που ασταμάτητα κυλάν, θα δεις σελίδες γεμάτες μα και στείρες που από μόνες τους μιλάν, θα δεις λόγια μα και μνήμες, θα δεις για τον εχθρό χίλιες παγίδες. Γύρω μας ψυχές που ‘χουν γεμίσει με ρυτίδες. Έλα κράτα με, το είδες σ’ αγαπώ οπότε αγάπα με. Θέλω να μιλάς μέχρι το τέλος, να γίνεσαι βέλος, έχεις δικαιώματα πολλά κι ας μην σου τα ‘πανε. Τα λόγια μου μοιάζουν εύφλεκτα στοιχεία που στην γύρα βγήκαν, αναπτήρας ανά χείρας και φωτιά στην πίστα. Αλυσοδεμένο κρατώ τον εαυτό μου στην αφύπνιση ενώ πλασάρουν δωρεάν την νύστα. Ξανά ‘κει στα παντοτινά  μου όνειρα, στέκω στ’ αμόλυντα πιστεύω μου κι ας είναι απόλυτα. Ψάχνω ισότητα, εγώ κι εσύ ίσον εμείς κι εμείς ίσον η πιο απειλητική γι’ αυτούς οντότητα. Ανοίγω δρόμο προς το άγνωστο. Ανοίγω δρόμο προς το μέλλον που φαντάζει δυσανάγνωστο. Πάρε το εγώ μου κι αν θες άκου το ή διάβασ’ το, μα αν θες να το διαλύσεις λίγο σκέψου το – είν’ άσπαστο. Το ‘χω τυλίξει με λάθη και πάθη, αφού την έχω πάθει, να μάθει ν’ αγαπά κάθε τι τ’ αληθινό. Με στίχους το ‘χω οχυρωμένο και μ’ αισθήματα γι’ αυτό και προσωρώ, γι΄αυτό και είμαι ακόμα εδώ.

2 thoughts on “Δώσε μου Δύναμη (Στίχοι)

  1. Ο/Η giorgos λέει:

    spyro pote peripou vgainei to mexri to telos?

Σχολιάστε

